Obchod je jadrom podnikania. Segmentácia trhu, správa kontaktov a identifikovanie DMU (decision maker unit), vyhľadávanie obchodných príležitostí a realizácia aktivít, smerujúce k skontrahovaniu. Zefektívnenie komunikácie so zákazníkom a flexibilná odozva na jeho "ad-hoc" otázky. To je výzva pre obchodného manažéra.
Vieme vytvoriť riešenie, ktoré mu pomôže v týchto ulohách.
Riešenie, ktoré ponúka kontaktné i profilové informácie o zákazníkoch, doplnené o skúsenosti iných. Odhalí skutočne kľúčové osoby u zákazníka. Sprehľadní obchodné príležitosti a historické skúsenosti s ich "výťažnosťou". Ponúkne nástroj na zefektívnenie tvorbu ponúk a zmlúv v procese pripomienkovania. Umožní plánovať, evidovať i hodnotiť parciálne obchodné aktivity. A s odstupom času vyhodnotiť efektivitu pôsobenia podľa zákazníka, segmentu či ponúkaného produktu.
.